Jak postupovat při výměně velikosti zboží?

1) Nenošené a nepoužívané zboží vhodně zabalte do původního sáčku a vložte do obálky/balíčku.

2) Spolu se zbožím přiložte krátký průvodní dopis (můžete si jej vytisknout zde) obsahující Vaše jméno, číslo objednávky a info jaké zboží si přejete vyměnit. Fakturu není nutné přikládat.

3) Zboží a průvodní dopis zašlete pomocí České Pošty doporučenou zásilkou, nebo balíčkem (tedy ne obyčejným psaním) na adresu:

REALGEEK - Office Park Koněvova, a.s.

Koněvova 2660/141,

130 00 Praha 3

tel.: +420 722 229 220

Mějte prosím trpělivost, na vyřízení výměny máme ze zákona 30 dnů, samozřejmě ji ale zpracujeme v co nejkratší možné době.

Jak postupovat při vrácení zboží ve 14 denní lhůtě?

Do 14 dní od nákupu máte možnost nenošené a nepoškozené zboží vrátit. Pokud této možnosti chcete využít, stačí zboží zabalit a společně s krátkým dopisem nám poslat. Dopis k vrácení zboží si můžete vytisknout zde. Uveďte tam hlavně svoje jméno, číslo objednávky a číslo účtu, kam Vám máme peníze za zboží poslat.

Naše adresa je:

REALGEEK - Office Park Koněvova, a.s.

Koněvova 2660/141,

130 00 Praha 3

tel.: +420 722 229 220

V případě nejasností se neváhejte obrátit na naší zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 722 229 220.