Časté dotazy

Po zadání objednávky mi nepřišel žádný e-mail. Co mám dělat?

Potvrzovací e-maily jsou odesílány okamžitě po dokončení objednávky. Pokud tedy nemáte zprávu ve svojí e-mailové schránce do 1 minuty od zadání objednávky je potřeba to řešit. Zkontrolujte si složku SPAM. Pokud nenajdete e-mail ani v ní, napište nám email na info@realgeek.cz.
Předmět e-mailu: Žádost o opětovné zaslání potvrzení objednávky.
Do textu e-mailu nezapomeňte uvést své jméno (či jméno člověka, na kterého byla objednávka zadaná) a do 24 hodin Vás budeme kontaktovat s potřebnými údaji.

Posíláte zboží na Slovensko?

Ano, posíláme. Objednávky doručované na Slovensko je možné hradit dvěma způsoby a to buď nejlevnější variantou převodem na účet vedený u Slovenské Fio banky (tedy vnitrostátní převod v Eurech), nebo je také možné zaplatit na dobírku (také v Eurech) přímo kurýrovi společnosti In Time, která balíky doručuje.

Kde najdu nejbližší pobočku Zásilkovny?

Služba Zásilkovna je síť dodacích míst, které jsou rozmístěné po celé ČR a SR. Všechny pobočky jsou označené logem Z-Point a jejich úplný seznam včetně otevíracích hodin najdete zde.

Objednal jsem před 3 (či více) dny, ale zboží stále nedorazilo. Co se děje?

Objednávky standardně expedujeme do jednoho dne od jejich uhrazení (resp. objednání v případě dobírky), přičemž doručení většinou ještě den, nebo dva trvá. Pokud tedy už tato lhůta uplynula a balíček Vám stále nedorazil, zkontrolute nejdřív svou poštu, zda tam na Vás nečeká. Pokud tam není, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na výše uvedených údajích.

 Jak se starat o trička aby dlouho vydržela?

Všechna u nás zakoupená trika jsou z 100% poločesané bavlny s gramáží 150 g/m2 a motiv je realizován metodou sítotisku - nejkvalitnější technologií vůbec. I přesto se k nim ale prosím chovejte ohleduplně, aby vydržela stále taková, jako když jste si je koupili. Trička doporučujeme prát na 40°C a z rubu.

 Co když mi nesedí velikost doručeného textilu?

Trička Vám obratem vyměníme, stačí je spolu s krátkým průvodním dopisem poslat na adresu:

Internet Ninjas s.r.o.
PO BOX č. 193
130 00, Praha 3

Na výměnu zboží máme dle zákona 30 dní. Pokud na výměnu opravdu spěcháte, můžete nám napsat na e-mail info@realgeek.cz. Do zprávy uveďte číslo zásilky a datum odeslání reklamované zásilky a zároveň informaci o tom, za jakou velikost trika chcete předchozí kus vyměnit. Pokusíme se výměnu vyřešit co nejrychleji.

Jaké jsou dodací lhůty?

Dodací lhůty jsou vždy uvedeny v průběhu objednávky. Standardně odesíláme zboží do jednoho dne od připsání platby, případně od objednání, pokud jde o dobírku.