Nejčastější dotazy

Chtěl bych provést výměnu zboží, jak mám postupovat?

Pro maximální rychlost a jednoduchost výměny zboží řešíme výměny stejným způsobem, jako v případě vrácení zboží. Můžete tedy rovnou objednat požadovaný produkt v nové objednávce. Starý produkt nám zašlete zpět vyplněním čísla objednávky výše a následně postupujte dle instrukcí. My Vám maximálně do 14 dnů vrátíme peníze, i když mimo Vánoční sezónu to většinou stíháme mnohem rychleji.

Zásilka mi nedorazila kompletní, nebo obsahuje jiné zboží. Jak postupovat?

Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti, bohužel i to se v ojedinělých případech může stát. Pro vyřešení těchto případů kontaktujte naší zákaznickou podporu napřímo. Balení každé zásilky nám systém automaticky zaznamenává na video, jsme tedy vždy schopni rychle problémy s chybějícím/jiným zbožím dohledat a vyřešit. V těchto případech platíme veškerou dopravu my.

Mohu odstoupit od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní?

Ano určitě, stačí vyplnit ve formuláři číslo objednávky a postupovat dle instrukcí.

Chci vědět, kde se nachází vrácené zboží a kdy Váš případ vyřídíme?

Standardně případy řešíme maximálně ve lhůtě 14 dní, jakmile Vámi vrácenou zásilku přijmeme a začneme ji řešit, dostanete automaticky zprávu emailem.

Mohu vrátit zboží, které není v původním stavu?

To bohužel není možné. Vámi vrácené zboží musí být v původním, nenošeném a nepoškozeném stavu a nesmí nést žádné známky používání.

Zakoupil jsem zboží z limitované edice, mohu vyměnit velikost?

U většiny limitek to bohužel není možné. Zboží se vyrábí přímo na míru a většinou tedy nemáme více skladových zásob, ze kterých bychom mohli při výměnách čerpat. Někdy se to ale může povést, zkuste se obrátit na naší zákaznickou podporu.

Jak je to s vrácením částky za poštovné při výměně/vrácení zboží?

V případě, že nám vrátíte veškeré zboží z objednávky (včetně dárků zdarma) vrátíme Vám plnou hodnotu objednávky, tedy včetně původní částky za dopravu. Pokud budete vracet pouze jednotlivé produkty z objednávky, vrátíme Vám pouze hodnotu daného zboží.

Dorazilo mi vadné zboží, kdo platí poštovné?

Pokud jste obdrželi produkt který obsahuje vadu z výroby, nebo jakékoliv jiné defekty, poštovné jde samozřejmě za námi. Při vyplňování formuláře zvolte možnost "Zboží je poškozené/vadné" a my Vám poskytneme kód pro zpětnou dopravu zdarma.

Na jakou adresu mohu zaslat vrácené zboží?

V první řadě je nutné vyplnit formulář v horní části stránky, bez toho nebudeme vědět, co si přejete s vráceným zbožím provést. Následně můžete poslat zboží zpět pomocí dopravce přímo skrze formulář, nebo zvolit vlastní dopravu. Adresu pro zaslání v případě vlastní dopravy získáte při vyplnění formuláře a bude Vám po vyplnění formuláře zároveň zaslána do emailu.