Nejčastější dotazy
 Chtěl bych provést výměnu zboží, jak mám postupovat?
 Chtěl bych provést výměnu zboží, jak mám postupovat?
Pro maximální rychlost a jednoduchost výměny zboží řešíme výměny stejným způsobem, jako v případě vrácení zboží. Můžete tedy rovnou objednat požadovaný produkt v nové objednávce. Starý produkt nám zašlete zpět vyplněním čísla objednávky výše a následně postupujte dle instrukcí. My Vám maximálně do 14 dnů vrátíme peníze, i když mimo Vánoční sezónu to většinou stíháme mnohem rychleji.
 Zásilka mi nedorazila kompletní, nebo obsahuje jiné zboží. Jak postupovat?
 Zásilka mi nedorazila kompletní, nebo obsahuje jiné zboží. Jak postupovat?
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti, bohužel i to se v ojedinělých případech může stát. Pro vyřešení těchto případů kontaktujte naší zákaznickou podporu napřímo. Balení každé zásilky nám systém automaticky zaznamenává na video, jsme tedy vždy schopni rychle problémy s chybějícím/jiným zbožím dohledat a vyřešit. V těchto případech platíme veškerou dopravu my.
 Mohu odstoupit od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní?
 Mohu odstoupit od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní?
Ano určitě, stačí vyplnit ve formuláři číslo objednávky a postupovat dle instrukcí.
 Chci vědět, kde se nachází vrácené zboží a kdy Váš případ vyřídíme?
 Chci vědět, kde se nachází vrácené zboží a kdy Váš případ vyřídíme?
Standardně případy řešíme maximálně ve lhůtě 14 dní, jakmile Vámi vrácenou zásilku přijmeme a začneme ji řešit, dostanete automaticky zprávu emailem.
 Mohu vrátit zboží, které není v původním stavu?
 Mohu vrátit zboží, které není v původním stavu?
To bohužel není možné. Vámi vrácené zboží musí být v původním, nenošeném a nepoškozeném stavu a nesmí nést žádné známky používání.
 Zakoupil jsem zboží z limitované edice, mohu vyměnit velikost?
 Zakoupil jsem zboží z limitované edice, mohu vyměnit velikost?
U většiny limitek to bohužel není možné. Zboží se vyrábí přímo na míru a většinou tedy nemáme více skladových zásob, ze kterých bychom mohli při výměnách čerpat. Někdy se to ale může povést, zkuste se obrátit na naší zákaznickou podporu.
 Jak je to s vrácením částky za poštovné při výměně/vrácení zboží?
 Jak je to s vrácením částky za poštovné při výměně/vrácení zboží?
V případě, že nám vrátíte veškeré zboží z objednávky (včetně dárků zdarma) vrátíme Vám plnou hodnotu objednávky, tedy včetně původní částky za dopravu. Pokud budete vracet pouze jednotlivé produkty z objednávky, vrátíme Vám pouze hodnotu daného zboží.
 Dorazilo mi vadné zboží, kdo platí poštovné?
 Dorazilo mi vadné zboží, kdo platí poštovné?
Pokud jste obdrželi produkt který obsahuje vadu z výroby, nebo jakékoliv jiné defekty, poštovné jde samozřejmě za námi. Při vyplňování formuláře zvolte možnost "Zboží je poškozené/vadné" a my Vám poskytneme kód pro zpětnou dopravu zdarma.
 Na jakou adresu mohu zaslat vrácené zboží?
 Na jakou adresu mohu zaslat vrácené zboží?
V první řadě je nutné vyplnit formulář v horní části stránky, bez toho nebudeme vědět, co si přejete s vráceným zbožím provést. Následně můžete poslat zboží zpět pomocí dopravce přímo skrze formulář, nebo zvolit vlastní dopravu. Adresu pro zaslání v případě vlastní dopravy získáte při vyplnění formuláře a bude Vám po vyplnění formuláře zároveň zaslána do emailu.
