O nákupu

 

Obchodní podmínky

 

- Jak nakupovat 
- Platba a doprava
- Výměna zboží a reklamace 
- Práva a povinnosti kupujícího 
- Ochrana osobních údajů 

 

Jak nakupovat

 

Poté, co si projdete naším obchodem a vyberete si zboží, zvolte správnou velikost a vložte zboží do košíku. Pokud chcete, v košíku můžete měnit počet kusů zboží a výslednou cenu uvidíte po stisknutí tlačítka přepočítat. Košík si také můžete na 24 hodin uložit a později se k nákupu vrátit. 
Poté, co si vyberete všechno požadované zboží klikněte na tlačítko "DALŠÍ" a zadejte své jméno, příjmění a adresu, na kterou máme zboží odeslat. Jestliže nakupujete na firmu, zadejte IČ a DIČ do položky firma). Zde si také vyberte způsob dopravy a platby.
Ihned po odeslání objednávky Vám přijde potvrzující e-mail s fakturačními údaji a platebními informacemi. Jestliže jste do 5ti minut nic neobdrželi, zkontrolujte si prosím Spambox.
V e-mailu jsou uvedeny všechny dostupné metody platby. Jako variabilní symbol slouží vždy číslo objednávky.
V den odeslání zboží Vás o tom budeme informovat dalším e-mailem a od jeho doručení byste měli mít trička u sebe nejpozději do 3 dnů, standardně však už druhý den.

 

Platba a doprava

 

Zboží Vám posíláme prostřednictvím České pošty, na Slovensko kurýrní službou InTime. Cena poštovného se mění podle zvoleného typu platby.

Ceny poštovného:

Česká republika, Doporučená zásilka, Platba bankovním převodem: 71 Kč

Česká republika, Doporučená zásilka, Platba na dobírku: 106 Kč

Česká republika, Osobní převzetí na pobočce Zásilkovny, platba převodem: 56 Kč

Česká republika, Osobní převzetí na pobočce Zásilkovny, platba dobírkou: 91 Kč

Česká republika, Balík do ruky, Platba bankovním převodem: 145 Kč

Česká republika,  Balík do ruky, Platba na dobírku: 180 Kč

Česká republika, Kurýr Geis, Platba bankovním převodem: 95 Kč

Česká republika, Kurýr Geis, Platba na dobírku: 130 Kč

 

 

Slovenská republika, Platba bankovním převodem: 4,51 €

Slovenská republika, Platba na dobírku: 1,29 € extra k ceně platby převodem.

Slovenská republika, Osobní převzetí na pobočce Zásilkovny, platba převodem: 4,92 €

Slovenská republika, Osobní převzetí na pobočce Zásilkovny, platba dobírkou: 1,29 € extra k ceně Zásilkovny.

 

Platba bankovním převodem

Jedná se o nejlevnější způsob úhrady. Obvykle trvá 2-3 dny, než dojde ke spárování platby.

Je možné hradit buď na účet u české pobočky Fio Banky, tedy v Korunách2500382972/2010

Nebo případně na slovenský účet u Fio Banky a to v Eurech: IBAN: CZ6420100000002500382972 a BIC: FIOBCZPPXXX

Platba ze Slovenska se řídí nastavením banky zákazníka a neměly by být účtovány žádné extra poplatky.

Dobírka

Platíte až při převzetí balíku (na poště, či kurýrovi), je nejrychlejší způsob doručení, jelikož nemusíme čekat, až peníze dorazí na náš účet. Cena poštovného je 110 Kč do ČR.

Osobní odběr zboží na pobočce Zásilkovny

Balíček si osobně vyzvednete na některé z poboček firmy Zásilkovna. Je možné uhradit buď předem převodem (levnější), nebo hotově přímo na místě (rychlejší volba). Všechny pobočky Zásilkovny najdete na této adrese, spolu s otevírací dobou, adresou atd.

 

 

Výměna zboží a reklamace

 

Výměna zboží
Kupující má právo v souladu se zákonem č.367/2000 Sb. § 53 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Náklady na transport nese zákazník. 
Pokud se pro výměnu zboží rozhodnete, uveďte prosím důvod (špatná velikost, barva atd.) do průvodního dopisu a spolu s dokladem o úhradě a zbožím v původním stavu pošlete zpět na adresu: Sylva Kubová, Kolová 171, Kolová u Karlových Varů, 362 14 .
Podle domluvy Vám poté buď zboží vyměníme za jiné, nebo vrátíme peníze. Jestliže máte nějaké dotazy,neváhejte nás kontaktovat.

 

Reklamace
Záruční doba začíná dnem, kdy kupující převezme zboží od prodávajícího, nebo je mu doručeno.
Kupující je povinen co nejdříve po převzetí kupovaného zboží jej prohlédnout a případné vady okamžitě hlásit prodávajícímu a to písemnou formou.
Ze zákona se na všechno zboží vztahuje záruční doba dva roky. V případě reklamace nás kontaktujte e-mailem, nebo telefonicky. Jestliže se pro reklamaci rozhodnete pošlete kompletní zboží zpět včetně krátkého průvodního dopisu s vysvětlením, proč jste se pro reklamaci rozhodli. Rozhodně neposílejte zboží zpět na dobírku, v takovém případě ho nepřevezmeme a pouze se prodlouží doba reklamace. 
Nepřebíráme odpovědnost za poškození zboží, které vznikne běžným opotřebením produktů, chybným používáním produktů, nebo za škody způsobené vnějšími událostmi.

 

Práva a povinnosti kupujícího

 

Odesláním objednávky přijímá kupující veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek. Odeslaná objednávka je pro kupujícího závazná. V případě neodebrání objednaného zboží je kupující povinen uhradit veškeré náklady spojené s doručením objednaného zboží.

 

Ochrana osobních údajů

 

Osobní údaje poskytnuté zákazníkem uchováváme v souladu s platnou legislativou ČR, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Veškeré osobní údaje používáme výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytujeme je třetím stranám. Výjimkou jsou přepravní společnosti (Česká pošta), kterým jsou údaje poskytovány v minimálním rozsahu nutném k doručení zboží. Na poskytnutou e-mailovou adresu můžeme v nepravidelných intervalech (maximálně však třikrát za rok) zaslat informační e-mail s informacemi o nových produktech a akcích. Nejedná se o spam. Z doručování tohoto e-mailu se můžete jednoduše odhlásit zasláním zprávy ve tvaru "NE" na tereza@realgeek.cz.