Časté dotazy

Po zadání objednávky mi nepřišel žádný e-mail. Co mám dělat?

Potvrzovací e-maily jsou odesílány okamžitě po dokončení objednávky. Pokud tedy nemáte zprávu ve svojí e-mailové schránce do 1 minuty od zadání objednávky je potřeba to řešit. Zkontrolujte si složku SPAM. Pokud nenajdete e-mail ani v ní, napište nám email na info@realgeek.cz.
Předmět e-mailu: Žádost o opětovné zaslání potvrzení objednávky.
Do textu e-mailu nezapomeňte uvést své jméno (či jméno člověka, na kterého byla objednávka zadaná) a do 24 hodin Vás budeme kontaktovat s potřebnými údaji.

Posíláte zboží na Slovensko?

Ano, posíláme. Objednávky doručované na Slovensko je možné hradit dvěma způsoby a to buď nejlevnější variantou převodem na účet vedený u Slovenské Fio banky (tedy vnitrostátní převod v Eurech), nebo je také možné zaplatit na dobírku (také v Eurech) přímo kurýrovi společnosti In Time, která balíky doručuje.

Kde najdu nejbližší pobočku Zásilkovny?

Služba Zásilkovna je síť dodacích míst, které jsou rozmístěné po celé ČR a SR. Všechny pobočky jsou označené logem Z-Point a jejich úplný seznam včetně otevíracích hodin najdete zde.

Objednal jsem před 3 (či více) dny, ale zboží stále nedorazilo. Co se děje?

Objednávky standardně expedujeme do jednoho dne od jejich uhrazení (resp. objednání v případě dobírky), přičemž doručení většinou ještě den, nebo dva trvá. Pokud tedy už tato lhůta uplynula a balíček Vám stále nedorazil, zkontrolute nejdřív svou poštu, zda tam na Vás nečeká. Pokud tam není, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na výše uvedených údajích.

 Jak se starat o trička aby dlouho vydržela?

Všechna u nás zakoupená trika jsou z 100% poločesané bavlny s gramáží 150 g/m2 a motiv je realizován metodou sítotisku - nejkvalitnější technologií vůbec. I přesto se k nim ale prosím chovejte ohleduplně, aby vydržela stále taková, jako když jste si je koupili. Trička doporučujeme prát na 40°C a z rubu.

 Co když mi nesedí velikost doručeného textilu?

Zašlete nám objednané zboží zpět a my Vám nejpozději do 30 dní (většinou však do jednoho týdne) vrátíme peníze. Na eshopu pak můžete objednat velikost správnou. 
Pro správné vrácení zboží stačí postupovat dle formuláře na TÉTO STRÁNCE.
Na výměnu zboží máme dle zákona 30 dní. Pokud na výměnu opravdu spěcháte, můžete nám napsat na e-mail info@realgeek.cz. Do zprávy uveďte číslo zásilky a datum odeslání reklamované zásilky, pokusíme se vratku vyřídit rychleji.

Jaké jsou dodací lhůty?

Dodací lhůty jsou vždy uvedeny v průběhu objednávky. Standardně odesíláme zboží do jednoho dne od připsání platby, případně od objednání, pokud jde o dobírku.